niedziela, 10 maja 2015

Oil therapy- coconut oil


 Witam , witam :) Dzisiaj ponownie coś dla naszych włosów oraz ciała-pielęgnacja . Olejek kokosowy do stosowania na włosy i ciało...
Kilka słów od producenta :Coconut Oil z seri Loton Spa &Beauty przeznaczony jest do bezpośredniego stosowania na włosy oraz ciało.Coconut Oil z serii Spa & Beauty przeznaczony jest do bezpośredniego stosowania na włosy oraz ciało. Olej kokosowy wnika w struktury włosów chroniąc je przed utratą wody i protein, dzięki czemu stają się one miękkie, lśniące i mocne. Wcierany w skórę głowy poprawia jej ukrwienie i wzmacnia cebulki włosowe. Stosowany na ciało nawilża i wygładza skórę. Obecne w oleju kokosowym naturalne antyoksydanty zwalczają wolne rodniki, spowalniają procesy starzenia skóry i sprawiają że staje się ona jędrna i elastyczna. 
    Włosy:  Moje włosy po sciąganiu koloru mocno się , zniszczyły i przesuszyły , potrzebowałam więc czegoś do nawilżenia.I tak trafiłam w Naturze na ten olejek . I nie żałuję , to już jest moja druga butelka. Olejek ma dość mocną butelkę z pomką , co jest dużym udogodnieniem.  Zapach bardzo przyjemny, taki słodkawy i długotrwały.... Konsystencja wodnista , czyli jak dla mnie najbardziej na TAK .  Zawartość butelki  czasami zbija się w takie białe grudki , ale nie przestraszcie się to znak , że produkt jest naturalny- wystarczy ogrzać butelke a grudki rozpuszczą się. 
 Ojelek świetnie sprawdza się  nałożony na skórę głowy i  włosy godzinę, dwie przed umyciem .  Włosy po wysyszeniu , są naprawdę miękkie,nie puszą się , po rozczesaniu są tak idealnie wygładzone. Na moje suche końcówki używam go jako serum , kropla produkty w zupełnosci wystarczy. Włosy nie są, przetłuszczone ani obciążone a nadaje im lekkiego blasku i wygładzenia. Dla włosów zdecydowanie na TAK 
             Ciało:  Radzi sobie dobrze z  nawilżeniem mojego ciała, choć moje włosy są jego większym zwolennikiem .  Dość długo się wchłania, potrzeba kilku minut by wchłonął się całkowicie i nie pozostawił nigdzie tłustych plam . I na dodatek moje dłonie go bardzo nie lubią , nawet gdy się wchłonie pozostawia dziwne uczucie drętwości ... 
  Jeśli lubicie olejki kokosowe to cieplutko polecam :))

7 komentarzy:

  1. Ja oleju kokosowego używam teraz na twarz jako krem na noc :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I jak ? :) Dobrze się sprawdza ?

    OdpowiedzUsuń
  3. na ciało ten produkt u mnie mógłby się sprawdzić ale stosowany na włosy na pewno nie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie wypróbuję, bo lubię olej kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. olejku kokosowego jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiamy olejki kokosowe tego jeszcze nie mieliśmy.

    OdpowiedzUsuń